dream boy ..

Hejsan!:) idag har det varit en såklart tung tråkig likadan skoldag..
men iallafall slutade klockan ett idag! det var great!
stack ner på stan och senare bara yrade runt.. var på något muséeum
idag med klassen på hudiksvalls muséeum, mycket segt måste jag säga
men som sagt det blir lite bilder från dagen!

idag på NO:n så skulle vi bygga högsta tornet av sugrör! drygt som fan

eftersom vi gjorde det när jag gick i sexan också!

var någon frän grej på muséemet! kan dock inte stava det tillräckligt bra.. xD


testade eminas adidas väska idag! ser ut som en luffare med min svarta
fina kofta till mina canada mjukisbyxor, men seriöst jag ville verkligen gå
i mjukt idag!(; passar dock inte så bra i adidas.. ehe
ska nu gå klockan 7ifrån datan och plugga lite har SO prov på fredag suck
pusshej!


Kommentarer
Postat av: maria kraft

jag älskar dig oxå, det bara är så :)

2009-09-08 @ 18:54:31
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: emina

söööt du va i den gumman ! ,<3

2009-09-13 @ 00:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0