det gör jämt så ont när jag ser dig!


Hejhej nu har jag äntligen fått tag i usb grejs, så nu kommer det bilder ifrån veckan!
iallafall idag har det varit en vanlig dag, såklart skolan, slutade vid 2 tiden i think,
och senare drog ner på stan och sa hejdå till sofia, sen åkte jag hem satt bara hemma
då ringde jonathan mig, att jag skulle ner till frasses, så då stack jag och maria ner
& träffde honom var med han till halv åtta ca, senare var vi bara & yrade runt i stan,
sjukt mysig kväll(: stack också till min snygga broder och lånade 8filmer av han och
tog hans pizza:) haha jag har inte ätit på hela dagen så dom bjussade med på en pizza på
köpet! it´s whas nice.
senare träffade några folk vid muséeumet, tänkte ju bli H-fest idag också, men jag och
maria skippade det, var alldeles för lite folk och slänga iväg 120;- hur som helst , det
kan jag bara inte göra när jag har gått i över en månad nästan pank så jag måste nog
tänka till om jag skulle till hfesten men vi sket i det! ligger hemma nu i sängen och hör maria
snarka lite sött, men nu kommer det bilder ifrån veckan, kommer vad som helst för bilder
har liksom ingen ork&lust att fixa & så nu, har helt enkelt inte så mycket tid till att blogga,
gör nästan någonting hela tiden kan man säga!
&imorgon förhoppningsvis kommer sofia och ligger hos mig!
senare på söndag är det alagsmatch!(;
naej nu ska jag ta och rycka upp maria och nu titta på någon film nu har jag bloggat med bilder
känner mig nöjd! puss


Kommentarer
Postat av: maria kraft

haha, jag gillar att sätta dig i skåp :)

2009-09-19 @ 00:10:06
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0