Det är bara dem äkta vännerna som ser det falska leendet bakom allt det mörka.

Hejsan! vet inte vad jag ska skriva för nå,

inte igentligen behöver jag skriva nå,

var på hockeymatch igår med sofia jätte mysigt såklart!

slutade 6-2 till hudik tror jag,

vet inte vad jag ska säga om dagen idag, den har

inte varit tummen upp, bara tummen ner!

sofia var inte i skolan och allt var bara segt och grinigt..

imorgon blir det marknaden, blir att tagga om för nytt och

hoppas detta år blir bra! hps man träffar trevligt folk och

har det allmänt kul!(;

nu ska jag gå och äta pannkakor snart och senare ta itu med

läxan och sen bara städa upp och gå&lägga mig så tidigt jag kan!

jag är glad för jag har vääärldens bästavän!

pusshejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0