Yangmola bäjbi!

Yes så blir jag kallad av sofia + när jag ringer henne så är det hennes nuvarande ringsignal!
igår var det som sagt fredag och vi gjorde inte så mycket bara tog det föremesta lugnt,
skrev ju om att vi skulle kolla på handboll? och ja det gjorde vi, det var ganska segt men
det gick ganska så fort endå! emelies lag vann med 14-3 tror jag.
Senare gick vi ut och emma sa att vi skulle dra till hemköp och vi träffade henne hon
var grymt efterlängtad! :* var där så gott som hela kvällen, hände lite problem men

saker jag inte tänker ta upp! men men jag mår bättre idag!:)
Var massa andra folk där också men vi kom ju dit för emmas skull :)
så träffade vi också helena! jag säger bara stort tack till sofia emma och helena igår! utan

er hade jag inte mått såhär bra! nu sitter jag och sofia nyduschade och allmänt trötta och slitna,


Handbollen :)

Här ser man hur allmänt jävla dåligt jag mår också!

där var färgen i och jag blev über nöjd! Tack världens bästavän!:)♥


och resultatet blev GREAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0