h0me

Hemma igen nu efter stan och så.. Vet att jag inte har uppdaterat på flera dagar
kommer inte ens ihåg när jag sist gjorde det. men kan ta upp lite om igår,
skolan som vanligt bara rullade på.. gjorde ett engelska prov som jag inte tror
gick bra, eheh! senare gick jag och sofia ner på stan och sen träffade jonathan där(:
var med han en stund han, sen kom linnéa åh då så stack jag sofia och linnéa till donken
och åt massa hamburgare sen blev det ishallen hela kvällen alagsmatch och den här matchen
var riktigt tuff måste jag säga typ tacklingar åh fighter ganska mycket :) sen efter det stack
jag och linnéa till hemköp med alexander, sen kom vi på vafan gör vi här då? men sen stack vi
tillbaka till glysis åh sedan stack jag alexander & linnéa hem till mig, packade allt för igår var det
första dagen på ett ganska långt tag jag stack till papi:) aja packade allt i en tvättkorg?
my new style! men jag pallade inte dra fram massa väskor när de står två ynkliga personer som två
flaggstänger åh ba glor på mig och klockan är vid 11 tiden och mami ligger i soffan och sover,
då pallar jag inte väsnas(: sen stack vi ner på ica parkeringen min papi kommer och hämtar mig och
linnéa, vi kommer hem fixar oss till sängen som såg ganska lockande, menade inte perverst men ni
anar inte hur trötta vi var?! :O kollade på en film en snabbis men båda slocknade som två döda ljus.
vaknade vid 11 nångång av att båda kollade på varandra och sedan var denna dag vaken.
men iallafall så kommer det några bilder, jag är inte på sånt himla bra humör nu allt känns
meningslöst och jag verkar inte kunna göra nå åt saken eller jag finner inga ord på mitt liv längre..
men peace....


min snygga tröja jag höll på med på bilden.. " VICZGIRL, vilken brud
vilken stjärna " måh duktigt skrivit av en deppig victoria.

Alla undrar väl hur våran bildlektion ser ut? alla tjejer står uppradad åh
bara kladdar på :o hur svårt som helst ju! not

finns inge bättre än att kolla på hockey!
+ med världens bästa brudar då finner jag inga ord..

zzZZzzZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

shobre vad händer ja0? peace bre!


Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

YOYO



HAHAHA!:D<333

2009-10-10 @ 23:38:04
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0