with my baby darling! :*

Fredag gud så skönt! Typ den skönaste dagen i veckan faktist,
slutade kvart över två idag och det var über skönt!:)

stack hem med sofia hem till mig började direkt färga mitt hår,

och det slutade bra faktist, för er som tror att jag färgade håret rosa

var ju ganska blond, iallafall johanna som till och med gick på det?!:)

ikväll blir det väl bara och mysa på, klockan 19:00 är det handboll och
vem drar mig dit på att kolla på handboll? snälla jag hatar det..
men kära emelie spelar ju och jag och sofia har ju inte så mycket mer
att hitta på precis, menmen har inte så mycket mer intressant att skriva nu
är med världens bästa och det antecknar ju alla :)
bloggar med bilder senare ikväll kanske fåse hur denna kväll slutar!
pusspuss babys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0