vickan den underbara flickan

Yes det är väl jag det? alltså jag hatar rubriker.. de är det värsta som finns
för om man inte har något bra att skriva som rubrik blir allt så mycket svårare,
men iallafall tisdag idag, vanlig skoldag bara!
Usch veckorna går så fort imorgon är det redan onsdag och sen torsdag och
sen är det fredag och sen är det lov? hur underbart låter inte det va va va va? ;)
har ingenting att skriva igentligen tänkte lägga upp bilderna sen i helgen
lite helgenbilder :'> Har sån sjukt tråkig blogg så de går inte förklara,
vill ha en ny design och alltihopa känns som jag tänker liksom värsta avancerat
nu va :O men eheh, det kommer lite  bilder ifrån helgen nu sen drar jag med detsamma
ska plugga -.-!!!!!!!!!!!!!! suck on that.
c i a o!


 

Jag har hur mycket kort som helst! men jag är så grymt less nu vet inte

varför jag kokar seriöst jag skulle kunna slå sönder något snart!! grrr....

men iallafall gymnastiken är något jag aldrig kommer glömma , fan vad jag

saknar det! ouh :/


Kommentarer
Postat av: maria kraft

du skulle inte ha slutat ba för att ja gjorde det ju, tänk du hade ju emma? moa? och alla dom? lixom endå, du hade ju kompisar! ja stanna när elsa hade slutat,även om det var svårt! <3

2009-10-20 @ 17:22:34
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: maria kraft

du skulle inte ha slutat ba för att ja gjorde det ju, tänk du hade ju emma? moa? och alla dom? lixom endå, du hade ju kompisar! ja stanna när elsa hade slutat,även om det var svårt! <3

2009-10-20 @ 17:22:48
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0