torsdag, vad händer?

... jo det händer inte så mycket, tänkte precis meddela att nu hade jag så
tråkigt så jag drog ur internetkabeln och tröck in USB så nu kommer lite
bilder ifrån telefon, idag som sagt var det inte så speciellt hade skapande skola
efter spanskan de är något som alla sjuor gör nu på Öster inte bara min klass
då alltså.. Idag hade vi drama&dans, och dansen va lätt roligast, fan va nice de va
lekte hiphopare och skulle komma på nån egen avslutning och jag och sofia kom på
en sån klockren! haha låter hur barnsligt som helst, men de va fan helt okej(:
sen efter skolan så stack jag maria och sofia ner på stan en sväng hände inte så mycket
träffade denice och senare gick till stationen och släppte av maria & sofia, nästan
derekt efter stationen träffar jag helin(: hon hänkar på mig till HM och köper hårfärg och
den är brun, fåse hur resultatet slutar.. Vet inte alls hur det kommer se ut för det var så
längesen jag var helt brun, ganska spännande!
igår på idrotten hade vi ju som sagt innebandy, kommer en liten bild där ifrån. men nu
ska jag kila ska ännu en gång för andra gången gå och kolla i kylen ifall de finns något gott.
och PS, ifall othilia läser det här, skriv till mig på msn vill prata med dig :)
kan även länka hennes blogg, jag älskar hennes blogg inte bara hennes design hennes
personlighet en über skön flicka! otroligt bra bloggare som sagt så följer jag hennes blogg.
vi hörs puss!



sedan så är det en bild sen jag var hos navve och testade hans jeans, rensa lite i hans
garderob och jo jag hittade ju dom här jeansen
|
|
V


Kommentarer
Postat av: maria kraft

othilia åker ju till london ikväll, så hon har nog inte tid ;)

2009-10-15 @ 17:49:50
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: Navviie

Vilka snygga Evisu vart köpte du dom ? :)

2009-10-15 @ 18:10:30
Postat av: Anonym

juste fan london :OOOOOOOOOOOOOOOOOOO

2009-10-15 @ 18:26:41
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/
Postat av: Anonym

haha snygga jeans:)

2009-10-15 @ 18:44:03
Postat av: maria kraft

hahaha, precis vicki! LONDON :D

får se hure blir med gymnastiken, puss!

jag älskar dig oxå<3

2009-10-15 @ 19:59:52
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0