tears and betrayal

Hejhej, dålig uppdatering här märker jag. men jag har sån stor brist på att
häva in bilder endå fast jag har en hel del faktist måste jag säga.
Men de är så drygt när jag ska fixa in bilder på datorn, måste dra ut internet
och rota där nere vid datorn och ingen stort intresse för mig!
Dagarna bara springer iväg, idag är det onsdag redan och imorgon är det fredag
och det kändes som det var måndag igår? skolan går väl sisådär, känns som allt
har tagit sitt stopp och ingenting händer.. jag känner mig aldrig stolt för något jag
gör åh de gör mig bara ledsen för jag vet inte vad som har hänt mig, vet inte vad som
händer allting förändrats omkring.. idag har det inte varit sådan speciell dag,
idrott med klassen det var innebandy på badhuset och de var faktist riktigt efterlängtat
så jävla kul de är att spela innebandy alltså helt sjukt!:D
Sen umgicks med sofia en stund innan hon tog bussen hem så stack jag hem och mamma
hjälpte mig med spanska läxan och sedan som händer är det bara duschen träna på spanskan
tills imorgon och sen sleeptime! it´s nice!
Ska dejta duschen nu så man blir lite ren, hörs!
en liten bild ifrån igår, Marias och mina skor och sedan Maria<3 i min nacke :) eller hårfästet
nästan xD de är inte så ofta man kladdar där va? naej men jag och maria är lite ovanliga folk..
tyvär, puss

 

 

 

:/


Kommentarer
Postat av: maria kraft

victoria lilla du...det är TORSDAG IMORGON! INTE FREDAG DIN LILLA SKIT UNGE :D

vi är ovanliga&jag gillar't ;)

2009-10-14 @ 18:45:02
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: Anna

sv:



Hihih, tack jag blir glad :D

Jaru, gör om den med lite olika pogram ^^

pusss:*

2009-10-15 @ 13:03:37
URL: http://annabergstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0