" Kellog´s kvinno special "

Hejsvejs! har tappat rubrikfantasi nu, men iallfall jag älskar flingorna

den där bilden tog jag bara nu ifrån Google, men de är ju en helt annn förpackning
typ men de där är special K , iallafall så på de nyaste förpackningarna är det en bild
på en kvinna åh liksom tips på former åh bli smalare åh få bättre kost och sånt?
& då började jag tänka, inte är det så ofta en kille brukar köpa kvinnoflingor?
så jag börja kalla de för " Kellog´s kvinnospecial, åh hualigen vilket skratt sofia
gav, haha men de va ju smart tänkt av mig där! :)
idag har inte de varit mest önskade dagen, mest jobbig tankefull sårande..
(N) .. har hänt lite grejer som jag inte vill ta upp, men jag försöker just nu så
är jag helt vimsig, jag är helt okontrollerad.. allting bara rasar i del för del, sakta
går det! gick iallafall på stan med emma lundh efter skolan och sedan träffar efterlängtade
johanna & sen helin en stund, & johannas kompis julia, gick där tills kring fem tiden, men
sen måsta jag dra hem.. då kommer min käraste bror marcus och hans tjej maria hem ifrån
london, gav mig godis :D :D :D skit goda! sen fick mamsi nånting, nu ska jag ta och sova,
hoppas morgon dagen ger något bättre! min mamma tyckte jag har skita smarta ideer som tex
kellog´s kvinno special ;) eheh, måste kila CIAO peace bre! ♦

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

din nya header va sjukt snygg! HAHA,victoria vart får du allt ifrån? :O jävla pucko!;) jag älskar dig sjukt mke! <3

2009-10-05 @ 21:07:45
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: maria kraft

hahahah, du som säger ja skriver roligt?

fatta en 1/3 av allt du skrev xd

vad har hänt?måste va nåt du inte nämnt?

<3

2009-10-05 @ 21:41:47
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0