ibland så har vi för roligt tillsammans!


Bara för att de är en bild på oss.
igår var det fredag, var med maria kollade på innebandy träffa
lite mysigt folk(: tog de lugnt, min godis påse blev uppäten av
två stora svull så vid namn german&navve som jag&maria
tänkte äta och mysa med när vi kom hem? men nejnej vi fick äta på
plopp och sånt vi, men de va lugnt vi bröt inte så mycket ihop(:
vi badade och tog det lugnt när vi kom hem och sedan gick och la oss
och sov, mycket mysig fredag måste jag säga! idag är det lördag och
vi har inte gjort så mycket mer än att pratat om massa minnen och
legat och sovit, sjukt kul faktist, berättade för varandra om typ när man
gick i sömnen när man var liten, första gångerna man pissa på sig och sånt!
alla har väl gjort något pinsamt nångång hahah!
kollade även i mina barbie pärmar ifrån barbie tidningen som jag och maria
premunerade på när vi va liten! haha gud va namnet!
ikväll vet jag inte vad som händer antingen far jag till maria och lånar sängen
där en natt eller så blir det hemma och avlida typ.. heh
peace


Kommentarer
Postat av: maria kraft

HAHAHHA! förstår inte hur 2 människor kan skratta så sjukt mycket åt nånting :o

vi har så jävla kul&mysigt när vi är med varandra :D <3 älskar dig victoria jonsson!

2009-10-24 @ 19:28:08
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0