har man tråkigt så har man..

Nämn något som gjorde dig glad igår: att maria var här och gav mig sällskap!
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? pratade med papi
Det sista du sa högt? bra men då gör vi så!
Det senaste någon sa till dig: kommer inte ihåg.. :p
Vad har du druckit idag? Vatten,saft,juice
Vad var det senaste du åt? marabou choklad
Vad var det senaste du köpte? GODIS
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun, tror jag
Vad är det för väder hos dig nu? Vet inte, det är mörkt.
Godaste glassmaken? Gammaldags vanilj typ
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja,oftast så blir det så!
Sover du tungt? ibland
Drömmer du mardrömmar? inte så ofta faktist
Trivs du med ditt jobb? Blir svårt att trivas med nått man inte har.
Favoritklädsel?
Mjukisbyxor och stor t-shirt.
Favoritlåt just nu? Black Eyed Peas - I gotta feeling&summer jam
Vad ser du om du tittar till höger? ett fönster.
Vad gör dig glad just nu? om de skulle vara just nu, lycka&att allt rullar frammåt...
som det dock inte gör!
Vad ska du göra härnäst? bo hos maria en natt!
Höger el vänsterhänt? Vänster!
Humör just nu? mitt emellan
Favoritgodis? Lakrits&choklad
Kläder just nu? stor ginatricot tröja & stora byxor!
Sommarplaner? Att bara ta det allmänt lugnt&leva med mina närmaste vänner!
Hur många kuddar sover du med? 5 tror jag..
Morgon eller nattmänniska?
nattmänniska!:)
Vad är viktigast för dig? Familjen och vännerna
Är du kittlig? JA!
Snarkar du? dock ja!
Stjärntecken? Skorpion
Äckligaste insekten? Spindlar!
Stökigt el välstädat? stökigt som skjutton!
Vad längtar du mest efter just nu? Känslan av att hitta kärlek&att må toppen
att självförtroendet ska vara på topp..
Nämn något som gjorde dig glad igår: Var på håstaholmen och myste med folk!


Kommentarer
Postat av: maria kraft

jag har en känsla av att du snodde den av min syster? ;)

kände igen några av svaren :D

2009-10-24 @ 21:38:51
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0