F R E D A G ! ! ! !

Goodmorning bloggen! idag är det fredag, och jag frågade mami ifall jag
fick sova hos emma törnblom och det fick jag så ikväll blir det tjejkväll there!
vet inte hur mycket brudar det blir över där menmen hoppas på en mycket trevlig kväll!
somnade vid halv tre inatt och vaknade av att mamma dammsugade och det lät som skjutton!
Har inte så mycket mer intressant att skriva, tråkigt att inte sofia fick sova där så jag vet inte
än hur det kommer se ut hos emma! blir väl och träffa lite folk och sen bara ta det lugnt!
peace

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

har emmas mamma sagt att du fick oxå?:D:D:D:D wiho,fett mys ikv!:D:D:D:D:D:D:D

I LOVE YOU!!!!!!!!!!!!

2009-10-30 @ 12:21:13
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0