at maria´s place!

Hello there :) i´m sitting at marias place now! it´s so nice,
haha, nja nu ska jag inte gå på engelska här inte!
Iallafall vi har kollat på film & det var Barnhemmet, den var
sjukt bra en riktig bra handling i hela filmen också! jag
verkligen rekommenderar den!
sen filmens slut har det inte hänt så mycket mer.. bara sitter här
och tar det allmänt lugnt bara! väntar tills klockan blir två så man kan
ställa om klockorna, det glömmer ni väl inte? ;) jaja nu ska jag kila
kanske kommer upp nå inlägg med bilder eller så snart jag kikar liksom runt
i marias dator åh gudash vad mycket bilder jag ser! memories never die!♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

´sv: Tack så mycket! :D Men jo, klart asom fan att jag har setyt dn! För det är den bsta "skräckfilmen" som finns :D:D:D seriöst-..

Har även planerat ion att jag ska se den på lovet :) hihi

2009-10-25 @ 02:48:11
URL: http://jenniferlarsson.devote.se
Postat av: O T H I L I A

gud nej, vekrligen inte!!

men tack iaf =)

2009-10-25 @ 12:50:59
URL: http://othilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0