what makes you so special?

heej där! dålig uppdatering jag vet. men de har bara inte blivit av!
idag är det som sagt måndag och idag var det första skoldagen på någon vecka sen.
& det har rullat på för vi har fått slutat tidigare och sånt, & idag hade vi Vaccionssprutan(stavning)
och fy vad ont det gjorde! iallafall så brukar jag inte vara så himla känslig men är oftast nervös i början
men de här gjorde riktigt ont! usch, men jag satt och sjöng opéra och shit så de gick faktist hyffsat! :'D
& nu har jag inte så mycket mer att skriva ska snart gå och bada och typ somna nästan.. är ensam till klockan
10 ikväll för mamma jobbar kväll :/ drygt men de är lugnt skönt att ta hand om sig själv hemma lite ensaam ocksååå!! skulle igentligen sätta mig ner och jobba 3sidor matte eftersom jag inte klarade matteprovet
för ett ganska låååångt tag sen! menmen tiden bara rullar över mig själv nästan men snart får jag väl sätta 
mig ner och plugga... (N)  menmen nu ska jag börja dra mig och göra lite hygien saker i mitt face :D :D
vi hörs pusspuss!

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

bilderna va söta,precis som du min sockertopp!

jag vill att du verkligen ska veta att jag älskar dig,otroligt glad att jag har dig! otroligt underbart lovet va,grymt att vaa med dig! <3

2009-11-02 @ 17:25:19
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0