torsdag

Yes idag är det torsdag, alltså herregud jag förstår mig inte på tiden längre..
hur kan allt gå så himla fort? känndes som de nyss var måndag och att jag fyllde år?
men nej nu är det redan torsdag? & imorgon är det fredag och sen blir det helg igen?
det var väl nyss helg? veckorna bara försvinner som de vore en vind..
visst ingenting att klaga på de är ju mycket skönare att ha så som de är än att tiden skulle stannat.!
Idag har det varit skola slutade kring halv tre, tog bussen ner till stan träffade ylva lovisa och johanna :)
vilka brudar! jag,maria,sofia,johanna,lovisa och ylva gick ner till mysskällaren och gud vilket skratt! haha
sen så yrade vi runt lite på stan sen gick sofia och maria till bussen var jag med lovisa och ylva sen kommer
lovisas kille henrik och så gick vi till bg och satte oss där sen måsta jag strax där efter gå till min buss
sen nu har jag inte hunnit med så mycket mer än att ätit mat och nu ska jag hoppa in i duschen har
hårinpackning i!:) imorgon är det fredag och jag har ingen koll på vad som händer till helgen!
men nu kommer det lite bilder köpte även nya byxor idag ifrån gina tricot 199:-


Mami hade hittat nån lampa till fönstret mitt, mamma julpyntar med lampor hela tiden ju..
fast det närmar sig ju snart jul(:

gullfia.. ingen anar hur mycket jag&maria stör oss på när hon sjunger högt
dansar runt på öster hahah så gulligt :')

min mamma har världens fränaste byxor som jag lånar! älskar dom :)


Kommentarer
Postat av: frida

hehe, jag vill ha långt! :D

2009-11-20 @ 13:44:22
URL: http://fridaak.webblogg.se/
Postat av: m a l i n

vad ska du hitta på ikväll då ?:)

2009-11-20 @ 15:44:20
URL: http://malinhellqvist.blogg.se/
Postat av: m a l i n

okej va roligt :)

drar nog ner till elvira en stund, sen får vi se :)

2009-11-20 @ 16:04:21
URL: http://malinhellqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0