sjuk igen!

Hejsvejs, undra varför man skriver ett inlägg klockan 12 på dagen då?
jo kan bero på att jag skulle ha stannat kvar hemma, men jag stack till skolan imorse
och hann inte med mer än så än två lektioner. Spanska prov & NO, jag tog hem matte böcker
och så & svenska, för på fredag har jag engelska och svenska prov -_-
Tänkte försöka vara ledig imorgon och krya upp mig så jag slipper gå och bära på den här
jäkla huvudverken och febern! ska bara ner och hämtaa posten som jag hörde brevbäraren var
här ute tror jag, hmm! fåse ifall skolkatalogen nångång kommer, den skulle komma i november
men vet inte om de va i början mitten eller slutet, men i mitten borde det vara ju :O
aja godnatt nu ska jag sova snart! fast hinner inte sova så länge ska gå på stan med navve idag (: hihi!

Kommentarer
Postat av: Frida

Uggs är de mest sötaste och varmaste skor jag vet :] :] Hihih

2009-11-11 @ 13:04:33
URL: http://iliveforthememories.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: tack :)

okej :) jag vet inte faktiskt, utan klack skulle jag nog ta.. lätt att man halkar med klack ju när det blir is och sånt..

2009-11-11 @ 14:56:09
URL: http://emeliekjellman.blogg.se/
Postat av: linnéa bryngelsson

Svar.tack gumman.. du vet inte hur mycket jag uppskattar& älskar dig. som tur är så blev det inte som jag oroat mig för.. det är nu lugnt,nästan..

tack för allt ditt stöd rumpan. JAG ÄLSKAR DIG<3

2009-11-11 @ 17:52:28
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0