jag kan inte sluta tänka på det du fick mig att inse

Holla! idag är det redan onsdag, & imorgon har vi spanska prov som jag inte är så taggad över för det känns
som jag kan allt, men i ena sikunden så tappar jag allt.. Vet inte hur jag skall kunna lära mig på bästa sätt!
menmen idag har jag varit i skolan hela dagen som sagt det har gått bra idag, (Y)
Skämde ut mig lite idag också eheh, när jag johanna och maria skulle hoppa ut ur bussen så ramlar jag och pladask på rumpan och fy vilket skratt! hahah bland gamla gubbar och sånt och det var bara turen att de inte
var så mycket ungdomar eller så! hahah!
peace




A part of me still believes when you, say you're gonna stick around
A part of me still believes we can, find a way to work it out
But I know that we tried everything we could try so let's just, say goodbye
Forever... :/

Kommentarer
Postat av: linda

klantiga vickan flyger fram! :O (A)

<3

2009-11-04 @ 19:12:25
URL: http://lindaaools.blogg.se/
Postat av: linda

du är finare nötskal!:) <3

2009-11-04 @ 19:48:37
URL: http://lindaaools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0