godmorgon victoria!

Yes idag är man sjuk då.. Har grym huvudverk & öronverk och jätte tjock i näsan... vill ju ha lite kommentarer
med " krya på dig " (a) skulle vara omtänksamt :] men jag vaknade samma skoltid men sen kom mamma
och sa att jag skulle vara hemma, men de är bara bra för imorgon börjar de värre lektioner idag är det
teknik och matte och sådana saker.. typ syslöjd, eheh har inte gått på 2 senaste syslöjder nu & alla
är säkert klar med väskan utom jag. OPS! men nu blir det att krya på sig till imorgon och hoppas på min huvudverk slutar tills imorgon, ingen mer än jag vet ju hur kraftig huvudverk jag har heller.. fyfan aldrig känt just såhär! men men inge mer arga miner nu! :) idag blir det bara att äta sova och dricka och ikväll duscha!
igår klippte jag mig, vad tror ni jag klippte då? page som alla andra? nono jag sparar helldre ut. faktist jätte skönt och bli nyklippt bara man blir nöjd med det :)

Jag vill färga håret? vill någon ge mig lite tips? på färger? vad tror ni jag passar i?
 K O M M E N T E R A

Kommentarer
Postat av: linda

krya på dej!:D HAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAH ;)

YÄSS! pusspåre,<3

2009-11-10 @ 19:48:51
URL: http://lindaaools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0