du är drömmarna jag drömmer ibland

Godeftemiddag kanske man får säga nudå, idag är det lördag och jag är ensam :(
min mamma mår skit och sofia mår dåligt.. båda ligger och sover, dom borde gå och bilda en klubb tycker jag!
Bra fredag & fåse vad som händer idag blir nog bara massa ljus film och mys!
bjussar på lite kort igår också när dom lanade eheh mycket man ska se på bilden men :'> en bild!.. eller fler!?

igår på fredag förmiddag hade vi lunch i skolan och då stack jag och mina brudar
hem till mig och åt och köpte choklad sen bussen tillbaks till skolan! riktigt mysigt


åkte hem till sofias pappa i enånger där sofia bor nudå,  & träffade hennes älskade lillebror!
gud vad underbar han är!


Här när navvie lana, jag körde jag också fan vad kul det var!
haha sofia spelade hon också. Också säger hon ba;

S: navve navve.. kolla det blir vitt?
alla börja kolla på henne och slutade med världens skratt,
hahaha det kom en bomb och hon visste inte det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0