kom nyss hem ifrån paradiset!

Kom nyss hem ifrån mitt paradis! Seriöst jag älskar verkligen och bada där!(:
vaknade vid 11 tiden av maria imorse :O ville igentligen sova ut men jag blev pigg
senare(; vi låg i sängen en typ en timme till & senare klev vi upp och åt en lätt frukost,
och senare stack ut och stekte! sen vart det fruktansvärt varmt och fråga pappa ifall han kunde
skjussa oss och bada, dock så ville inte maria bada när vi kom dit! (n) surt....
men jag hoppa i och sprang och hämta näckroser(:
sjukt fina! kommer massa bilder sen vi var där nu. så ta er en titt! ska nart gå ut nu och
sola igen. VI HÖRS PUSS&KRAM

gaaah nu äre sommar people! =D

omg en äcklig osminkad fet bild på mig när jag nyss hade badat..

en riktig snygging där som inte visar sitt ansikte xd..

bild på " grodyngel" :D

på första försöket så klarade jag verkligen inte stå på händer med en hand.. haha...

OCH JAG KLARADE DET(:

mitt älskade paradis :D
pallar inte lägga upp mer bilder sen badstunden nu ska jag och maria
ut och sola! PUSS

Kommentarer
Postat av: jennifer

svar; tack så jätte mycket. du har också en fin blogg :D

jag har haft en superfin dag, hur har din dag varit ?:)

2009-07-15 @ 23:15:03
URL: http://ffjun.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv; jag ska nog till pershagen med rebecca och träffa kompisar, vad ska du göra gumman ?:)

2009-07-15 @ 23:34:27
URL: http://ffjun.blogg.se/
Postat av: jennifer

hha det är lugnt :D

jag är 14 fyller 15 nästa månad, dudå?

2009-07-16 @ 00:49:38
URL: http://ffjun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0