trötter

Hellu klockan är 21:11 & jag är super trött! faktist ovanligt, den segaste
helgen på länge jag jämt har varit kvällstrött.. Kollat på idol i ca 2-4 timmar ..
helt sjukt pappa hade köpt någon film ifrån 2004 - 2009 i idol och jag har fan inte skrattat
såhär mycket på länge alltså :D imorgon är de söndag och då blir det bara en massa plugg
nu ska man försöka få tag på linda olsson som tyvär inte svarar på mina sms, men hon
ska om hon nu vill då, bättra på min blogg lite! typ såhär ful får den ju man ju inte ens ha :O
jag hatar när man inte är nöjd med bloggen.. jag är så dålig inom bloggfantasiét skulle kunna
sitta i flera timmar förut och bara försöka hitta fantasin att göra något med den, men nu är den
helt försvunnen! huh
bloggar mer kanske senare eller imorgon!:) pussén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0