tjabba hej hallå

yoo nicke här.. satt och diskuterade med mina kära älskade småa vänner sofia och victoria om snygging hannah montana, jag tycker att hon är väldigt attraktiv och dom tycker hon är väldigt snuskig.så nu ska vi ha en röstning här på bloggen. vi satt också och pratade om morötter,victoria ville gärna föra in den. Dock så var det i min hon ville föra in den i....... Och vissa av dom (morötterna) var väldigt lik penisar. Men sen åt vi dom.:)
sitter och smeker min stubb nu, på hakan alltså.blir lite små kåt. Och ja det är nicke som skriver.
checka nyss krillebooois blogg. Jag tycker att han ser riktigt bra ut. Men inte dom. Dom gillar ju hudik folk mer (hihihihi) .


drar väll en hiss och diss innan jag ska gå också då.
Ska börja med att hissa alltså det bra.

ttuugguummii:gör så att man inte luktar hiss på det!

ljusstakar: lyser upp hheemmeenn nu till jul.

Sofia och victoria/vic: gjorde min kväll (blev tvingad)

nu kör vi dissarna!!!!

Marcus andersson: han svek

program ledaren för kalle anka i jul: hon hade ingen mening med det hon sa och hon pratade otydligt.


adidas tröjor: även kallad fjortis tröja, jag har en egen också.men det hör inte hit. dom röda är fjortis.






VAD TYCKER NI? ÄR HANNAH SNYGG ELLER FUL?


PUSS OCH KRAM FRån
nicke nordling kung <3<3<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg!!

2009-12-28 @ 00:07:21
Postat av: Jessie

Hennes hår är snyggt, men själva utseendet är inte något jag direkt skulla falla för om jag var kille.

2009-12-29 @ 01:44:55
URL: http://invote.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0