s u m m e r

ååååh sommar! nu har jag blivit helt helt uppspelt.. Saknar sommaren som fasen
är taggad för sommar, sol bada glass kompisar ute moppe killlar.. ALLT
jag och sofia har säkert suttit i över en timme och bara pratat ut från a-ö och ruskigt
skönt!
Chris Decay – Hold Tight - Tim Verba Radio Edit en riktig sommarlåååååt som får mig
att bli ännu mer peppad..

PUSSSS



från en snabbt byte från sommar till vinter nu så har jag köpt ett par skidbrillor!
och de är nog de bästa köpet på länge + min älskade nya tröja från carlings!

Kommentarer
Postat av: maria kraft

hihi ja det har jag :) har skrivbordet vid garderoben nu,mellan sängen och garderoben om du förstår :) du får väl se nångång :) ja,skitmysigt! dock hade jag svårt att somna igår,kändes så konstigt att sova på ett helt annat ställe i rummet :D<3

2009-12-28 @ 13:07:00
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: linnéa bryngelsson

min lilla stnos,i miss you to! <3

2009-12-28 @ 13:58:26
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

haha det är ju fan du som är blöt min lilla gullnos :)

våran humor är bäst, och jag har typ aldrig skrattat så mycket som jag gjorde inatt när jag snackade med dig och sooooffan i telefonen, assååhe! :D

men seriöst, du är sjukt fin och jag saknar sommaren til 100000000000, och du är grymt saknad, puss älskar dej!<3

2009-12-28 @ 19:12:39
URL: http://evajohannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0