onödigt, men fördriver tiden!

Lovar du att vara ärlig? Jaa :)

Du heter? Víctoria jonsson.

Smeknamn? vickis,vickan,vickisflickis,vicky, vicki, muppi, ja fan allt

Beroende av? mobil&dator

Vad tror folk om dig? Vet ärligt talat inte

Vad får du oftast komplimanger för? smal? liten? inte för de är någon komplimang men..

Hur imponerar man på dig? Vara snäll skulle jag påstå..

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? ja:)<3

Sprit, cider, vin eller öl? cider

Hur svarar du i mobilen? hallå / hej de är victoria

Antal timmar sömn inatt? vet inte, inte mycket!

Brukar du komma i tid? oftast

När mår du bra? När allting flyer på som de ska!

Vad tycker du om fötter? Jag hatar fötter

Rakar du benen? jaa

När brukar du oftast gå och lägga dig? När jag är som tröttast, brukar tyvärr bli alldeles försent

Är du blyg? Jag har varit väldigt blyg men inte nu längre :)

Har du spytt offentligt? tyvärr ja..
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Testa allt en kille kan göra! haha
Är du bortskämd? Det tycker jag inte :)
Vad längtar du tillbaks till? Barntiden,alla utlandsresor, en hel familj ..

Har du bra vänner och äkta vänskap? yees

Hur gammal är du? 13 år.

Tycker du om någon just nu? Tror det..

Vilken tid gick du upp idag? 09:30

Har du sovit i din egna säng inatt? Jo

Är det okej att gråta? ja det är klart att det är okej, själv gråter jag för minsta lilla och mår faktiskt lite bättre efteråt.

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Skulle inte ens kunna tänka mig med
en miljon, men fan spara& handla, & sen vet jag inte..

Har du piercing? Jag har 5-6 hål i öronen, men vill pierca naveln

Vill du gifta dig? Beror på..

Vill du ha barn: Jag vill ha minst 4 barn!

Är du bra på att laga mat? Ja faktist om ja får säga det ;)

Är du flygrädd? verkligen inte! typ de skönaste som finns

Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry´s

Tycker du om sushi? Har smakat en gång, verkligen speciell mat&ingenting för mig..

Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska, pigg på kvällarna och trött på morgonen!

Vilken ögonfärg har du? Blå, ibland mörkblåa ibland ljusa,vet inte haha!


Kommentarer
Postat av: lindaols

jag kan hjälpa dej nu om du vill? :)

men vad ska jag fixa då? :)

<3

2009-12-13 @ 12:34:55
URL: http://lindaaools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0