måndag kväll 21/12-2009

Hellu jag slägger upp ett litet inlägg har ingenting annat för mig :)
varit nyss på Ica maxi här i hudik och gud vad stort det är, tänk de stora
städerna tex göteborg där finns det förmodligen ica maxi också, tänk vad stort
de är där de här är ju jätte litet om man tänker på hur stort de är i andra städer..
får ju springa ihjäl sig när man ska bara in dit jag som bor nära och ska ha en liten snabb
grej liksom.. Äkta big family house ;) idag gick vi ganska många av min familj dit och kollade
en av mina bröder Marcus och hans tjej Maria och min mamma och jag, faktist mysigt minns så väl
när jag var liten var vi en bamse stor familj och gick där och handlade fetaste vagnarna med mat för att
det skulle räcka till så gott som hela familjen och den veckan.. Fy vad jag saknar en hel familj, att ha
skilda föräldrar kan aldrig vara nå posetift tycker jag, dom ställer till de för barnen de kan påverka massa
saker för deras barn, iallafall för mig påverkar det faktist också! jag älskar min familj så sjukt mycket vi har
jämt haft så himla kul tillsammans och jag tycker det är så underbart att vi är stor och så en hel grupp
tänk de som är bara liksom kanske tre i familjen.. Aja kommer ju aldrig få en full familj igen de är något
jag verkligen saknar.. menmen inte grubbla över det nu huvudsaken jag minns det som vi hade de förut,
surt en till sak också vi hade kunna vara 8i familjen istället för 7 som vi är idag och de är för pappas
tjej som han hade innan min mamma så fick de 2 barn och en av de dog när det var ca en månad
och tänk de hade jag också kunna fått levt med? men ne jag fick aldrig umgås med han eller ens möta han
och se det som min bror :( sjukt!
haha jag som skulle skriva ett kort inlägg, men äeh så skönt att få skriva av mig faktist..

Vad händer alla på nyår alla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0