" låt maten tysta mun "

Hellu, nu sitter jag med maria. Nyss ätit mat, hittade tre saker på stan också.
Fast det var enbart trosor i olika färger :) tog 14:00 bussen ner och träffade Amanda
vid bion ungefär. Vi gick runt och kollade i olika affärer hittade absolut ingenting.. Eftersom
jag hade bara på presentkort på Gina Tricot trodde jag att de fanns en tröja där eller så,men nono..
Sedan träffade man Johanna! Åååh äntligen får man träffa dig bruden! Var med johanna och Maja
ett tag vi då. Sedan måsta Amanda tyvär hem, men då följde jag med henne till hennes mamma och
sen gick jag och träffade Maria och Rebecka, pratade lite, och sedan kommer JOSEFIN BAKOM RYGGEN
och jag bara hoppar på henne med en bamsekram! Sedan följde Maria och rebecka med mig på gina
tricot, hittade tre trosor. Faktist bra att jag köpte det för då behöver jag inte tjyva mamis trosor(: eheh
sedan begav vi oss mot Åhléns fann inget där, för jag har inge pengar.. Men hittade lite hårfärger för jag
ska färga håret igen. Sen ringde johanna och tänkte säga hejdå då men precis när mamma kommer och
så åker vi då springer johanna i full fart men vi hann aldrig säga hejdå.. men vi ses nog snart igen stumpan..!
Nu ska jag färga håret på Maria fåse hur det slutar ;) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0