jul lov

hellu! dålig uppdatering jag vet, men jag orkar bara inte känns faktist skönt
endå. nu kan jag bara säga en sak! LOV för hela slanten (Y) igår hade vi jul
firande och sånt, höll till på kyrkan först sen tillbaks till skolan och sen va vi med
klassen och sen var det lunch öppnade lite presenter av maria och gud vad gullig du är
tack så otroligt mycket för presenterna! :') Av maria fick jag som sagt en tavla där det
är en bild på mig och Maria där vi skrattar som värst, och de är vi delar ju skratt och
allting tillsammans! sen fick jag en body lotion av henne de var Dove, tack gumman
jag och sofia ska ju ge varandra julklappar också men dom ger vi lite närmare julen!
sen efter det gick jag och sofia och åt på jambo myspys! sen så var det en som ringde
dolt till oss först, sen så var det som ringde med ett hemnummer och då leta vi upp
vem det var och då var det en liten 98a som går på malsta där vi har gått förut och
hon erkände aldrig att det var hon, åh blabla sen så bar vi oss hemmåt och sedan hem till
jonte kollade på film fast bara halva typ haha sen stanna vi där till typ tolv fick skjuss
av hans mamma hem gulligt :)
sen somnade vi kring halv ett tiden och vaknade kring halv tio, nu ska jag göra lite annat
xoxo



Fast en rosa

Kommentarer
Postat av: maria kraft

lucia firande? (;

2009-12-19 @ 14:13:14
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0