I'm not anyone

Hej där! Nu var det en stund sen kan man säga jag uppdaterade,
som sagt julen är ju över nu och jag har fått en del kan man säga :)
Röd adidas jacka, hjärt halsband eftersom mitt guldiga gick sönder,
påslakan med ett stort hjärta i mitten, body lotion, en tavla på mig och maria
en bok full med bilder ifrån sommaren 09 någonting jag aldrig kommer glömma!
ja det är ju hur mycket som helst, men  det var en bra julafton iallafall, trodde
det skulle vara sämre men den var okej! Tills nästa år ska vi fira hos min bror
Marcus och Maria eftersom dom bygger hus, så de är någonting jag verkligen väntar till.
har fått en del pengar också och imorgon är det mellan dags rea, och då tänkte jag
handla lite fåse ifall jag hittar något nice då också då.
skulle behöva ett par skid brillor sedan vet jag inte, en tröja men de hittar jag aldrig.. :)
Har även glömt haft en liten julafton med Sofia vi har tyvär inte hunnit träffats än så de
får bli en liten sen julklappsträff för oss då! idag har jag inte gjort så mycket mer än att
packa upp en del från igår och fixat och trixat lite.
nu ska jag kila en sväng(: pussén.


Även att vilken markus är det som kommenterat min blogg på förra inlägget?
vet inte vem de är eftersom han skrev inget efternamn? hatar sånt när man bara
skriver ett namn och då kan de ju vara vem som helst.. (N)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0