I can't, but I still want to fight...

Gorremorre ingen aning vad som händer idag, tror det blir bara att vara hemma!
ÜBER skönt måste jag säga!
Även att igår satt jag och tänkte ifall jag ska testa göra slingor, för mamma har slingmedel
hemma.. Men jag vet inte om jag vågar, för jag tycker om min färg som jag har nu grymt mycket
faktist tror jag inte jag slingar, att jag gör de närmare jag ska utomlands istället :)
så de bleks där!
och igår bäddade jag och mamma min säng och såhär mysigt har jag inte haft på länge i mitt rum!
enjoy --->


Kommentarer
Postat av: Eemiinahh

Tack gumman ! :)

Din blogg är också fin

2009-12-21 @ 17:05:54
URL: http://eemiinawhh.blogg.se/
Postat av: Johanna Andersson

Jag är lite retard, men inte vet jag nu kommer svaret på din kommentar, och en NY kommentar :)

Det är du som är fin, och du har snyggast blogg.

Och jag tycker INTe du ska slinga det, ha det som du har nu över vinter'n ba :)

jag älskar dig, puss babe!

2009-12-21 @ 19:44:23
URL: http://evajohannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0