det kan ta sin tid, men det kan lösa sig..man får ta sina risker

Hej! Nu när jag har död tid så kan jag slänga upp ett onödigt inlägg..
Precis hjälpt mamma med lite mat, och vi har pratat som tusan..
båda vi vill flytta till Gävle, om inte mamma hade bott här hade hon
vela flytta till Gävle och det trodde jag inte om min mamma, men hon gav
mig ett glatt smile! :D fåse hur det blir efter nian, kanske besöker det då..
nu snart är maten klar och ingen vet vad som händer ikv, jag tror jag bara
ska vara hemma eftersom sofia bara lämnade mig..
pussaaar

Kommentarer
Postat av: maria kraft

oooh, baby du skulle ha sagt nåt! :(

kunde ju kanske ha kommit till dig då...<3

om du nu ville ha besök av mig dvs :DDD

2009-12-28 @ 20:50:52
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: maria kraft

gumman då :( vad ska du göra imorn kväll då?<3

2009-12-29 @ 01:38:28
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0