tisdag

hejsan!(: idag har det varit en skön dag, var bara några få lektioner
jag och sofia är så galet road endå skrattar tills vi avlider nästan!
hähä, men iallafall slutade vid 3tiden tror jag tog bussen ner
med lite folk och senare tog jag bussen hem igen!
nu sitter jag här alldeles kall och ihjäl frusen :(
iallafall nyss ätit mat med mami och jag hade jätte mysig matstund :D
hah jag frågade mami lite frågor, typ mamma vad hade du sagt ifall
jag vore lebb? hon ba; nej men fy vad äckligt!
jag bA; haha de tycker jag med!!
sen typ, varför blir turkar så tänd på oss kvinnor? dom har inte lika syne på
svenska killar?
typ sånna, haha faktist jätte kul =D
aja imorgon blir det en mysig underbar dag, skolan först och bara ta det lugnt
senare ner på stan med sofia sen ta en buss till skolan igen för sofia ska
på möte & så, jätte mysigt! ska försöka shoppa nu!
även ett stort grattis på världens underbaraste emma törnblom!
ha en bra dag det förtjänar du verkligen gumman.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, gumman då!

det var måndag inte tisdag!

grym du é :)

2009-08-25 @ 18:19:42
Postat av: maria

ah det var jag!

2009-08-25 @ 18:19:56
URL: http://mariakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0