första skoldagen, suck!

Hejsan! idag har det varit första skoldagen,
helt okej, faktist ganska seg vaknade vid 6
och jag och sofia undrar varför vi inte klev upp?
men vi låg kvar och senare vaknade 06:46..
jag fick panik slag och senare upp ur sängen
olyckligt.. Men senare bar det iväg till bussen
och sen till öster! några få lektioner och fick sluta
ganska tidigt..
nu ska jag gå och sova har just nu lagt in massor
med musik på min telefon för jag och sofia har börjat
tagit marias headset och dunka musik till lektionerna
faktist så är det nice! :D

massa plugg är inte det trevligaste ..

Kommentarer
Postat av: rebecca

allt bra :)?

2009-09-01 @ 19:09:17
URL: http://franzenrebecca.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: så bra!

jag mår sudär, är just nu sjuk, men för övrigt så är det bra :)!

tack detsamma, kram!

2009-09-01 @ 19:16:52
URL: http://franzenrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0