. .

Två personer som absolut inte är så lika varandra i personligheten?
men kan endå komminucera hur bra som helst? hur går det till?
med mig och maria funkar det helt okej! jag älskar dig som du är
verkligen du är en otroligt bra vän, med fina och dåliga sidor
men någonting alla har!
du kommer alltid med något roligt, vi har alltid så himla kul
en riktig partypingla är du, men igår så smällde det till..
något som verkligen jag inte önskades!
jag ber om förlåtelse, & det är bådas fel.
är inte på toppen humör än. men det är något vi får glömma bort.... ....
Du vet att jag var rädd för något? & jag skiter i vad de än de är du döljde..
men en nära vän säger allt till varandra så jag blev fundersam vad
det nu var, men skitsamma hoppas det inte händer igen..
vi har aldrig bråkat såhär, vi har jämt varit dom som slår handen i bordet
och bara tar dagen som den kommer!
och vi har ju som sagt gått med varandra sen sexan och jag kan inte förstå
att vi är så sjukt olika men endå har så kul tillsammans, det är något som
låter oss sitta ihop endå! jag är glad att jag har dig och glad att vi träffades
i lekis. vad jag än visar för attityd maria så är det utsidan som jag visar för dig
det som jag har inom mig, är något som alltid finns kvar, något som heter
jag älskar dig.
alla har sina dagar ibland, & vi är som sagt inte lika varandra, och jag kan inte
accpetera allt som har med allt att göra det vet du.
du ska vara ärlig mot mig så löser det sig. jag får läka dessa sår och hoppas
på inget mer! du är unik.

:'(


Kommentarer
Postat av: mariaaaaa

du får mig att gråta, med dina ord!

sitter här nu klockan är halv 10 tänkte att jag skulle gå&lägga mig, men sen säger du att du har kommenterat&så...

så då vill jag ju kolla...

tårarna rullar nerför kinderna.

jag har inga ord, men ska försöka skriva något.

du är en av dom vackraste personerna jag nånsin sett, både på in&utsidan.

du är inte som alla andra, du har dina egna sidor&det är något jag uppskattar till tusen!

du är inte en av alla andra, du är unik du med.

förstår inte att två personer som är så olika ändå kan vara så bra tillsammans, du är nog det jag inte är och jag är det du inte är.

haft många år i vänskap med dig&hoppas på många fler.

vänner bråkar, det är bara så...men stora bråk kommer inte ofta, så nu får vi slippa det på några år förhoppningsvis!

förlåt för igår, menade inget illa..

du vet att jag älskar dig som solen älskar himlen.

jag är inget utan dig...INGET!

tänk på att du alltid finns inom mig&jag är alltid nära dig.

victoria jonsson ♥ maria kraft

föralltid&det säger jag inte bara, jag menar det.

du är det bästa som hänt mig, jag svär!

2009-08-23 @ 21:36:51
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: Navviiiiee

Vad fin de é :)<3

2009-08-25 @ 15:53:03
Postat av: julia

ååååh vi fina! <3

2009-09-05 @ 14:57:27
URL: http://jjuliabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0