äre du som ä biffen älle ??

Ja hej, eller hur man säger, det känns som jag knappt inte vet
hur man bloggar det var sjukt längesen jag la in något inlägg nu
för tiden! men iallafall jag mår väl sådär fast jag mår bra av att
sofia är här! vi har bara tagit det lugnt, igår var vi med navve
och elias ett tag senare stack dom hem och vi var senare med nicke
satt nere på ica och pratade hur mycket som helst, om allt mellan
himmel och jord typ... även att sofias och min gamla fröken kom till
ica igår vid 11 tiden på kvällen, haha gud vad förvånad vi blev!
sjukt rörd man blev när man fick se henne..(:
aja det kommer lite bilder nu hur som helst på de senaste dagarna..

Såhär kan det se ut i min väska efter en dag! jao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0